О школе
Порозовская СШ открылась в 1945 году. Новое здание было построено в 1988 году. Статус "средняя школа-социально-педагогический комплекс" получила в 2002. В 2009 школа приобрела статус юридического лица и переименована в ГУО "Порозовская средняя общеобразовательная школа".
В 2011 году переименована в государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа" Адрес: 231982, Гродненская обл. Контактные телефоны:
Свислочский район директор 8 - 01513 – 7-50-58
г.п.Порозово секретарь 8 - 01513 – 7-50-49
ул. Советская, 40а
Электронный адрес: grsvporozovo@mail.grodno.by
Проектная мощность: 432 чел.
Фактически обучается детей: 87 – обучающихся и 10 воспитанников на начало учебного года
Сменность занятий: 1 смена
Общее количество работников – 56 человек
Педагогические работники – 30 человек
Информация о педагогических кадрах [21,51 Kb] (cкачиваний: 8)
Технические работники- 26 человек
Реализуемые программы
Размещение учреждений социальной сферы: Порозовский сектор культуры и досуга, амбулатория врача общей практики, музыкальная школа (филиал), сельский исполнительный комитет, филиал Беларусбанка, Порозовская библиотека-центр краеведения, лесничество.Материально-техническая база школы
- 21 учебный кабинет;
- мастерские обслуживающего и технического труда,
- спортивный и актовый залы,
- компьютерный класс,
- пионерская комната;
- стадион;
- столовая на 102 посадочных места,
- приусадебный участок площадью 0,17 гаМЭТА І ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ
“ПОРАЗАЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА”
НА 2023/2024 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД
І. Стварэнне спрыяльных умоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі
павысіць рэзультатыўнасць удзелу ў рэспубліканскай алімпіядзе па вучэбных прадметах, у конкурсах даследчых работ за кошт выкарыстання патэнцыялу факультатыўных і стымулюючых заняткаў, арганізацыі работы “Дыстанцыйнай школы”;
забяспечыць аб’ектыўную ацэнку якасці адукацыі па вучэбных прадметах у адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да вынікаў вучэбнай дзейнасці;
павысіць якасць сучаснага ўрока (выкарыстанне сучасных адукацыйных падыходаў, заснаваных на актыўным узаемадзеянні педагога і навучэнцаў па дасягненні мэтаў навучання);
забяспечыць варыятыўнасць і павышэнне якасці адукацыйнага працэсу на ўзроўні дашкольнай адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;
забяспечыць павышэнне якасці спецыяльнай адукацыі за кошт выкарыстання сучасных падыходаў, тэхналогій, методык пры арганізацыі адукацыйнага працэсу з дзецьмі з АПФР, правядзенне інклюзіўных мерапрыемстваў.
ІІ. Павышэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў
укараняць актыўныя формы работы з педагогамі;
уключыць педагогаў у дзейнасць па трансляцыі эфектыўнага вопыту работы;
актывізаваць работу па павышэнні катэгарыйнага ўзроўню педагагічных работнікаў.
III. Павышэнне ўзроўню выхаванасці навучэнцаў
уключыць навучэнцаў у дзейнасць Школы Паспяховай моладзі “ШУМ” і аб’яднанне “Сафіт”;
забяспечыць эфектыўную работу па папулярызацыі ГА БРСМ у т.л. праз праектную сацыяльна значную дзейнасць;
актывізаваць работу па ўдзеле лідараў вучнёўскага самакіравання і лідараў-валанцёраў у паседжаннях савета дэпутатаў і Поразаўскага сельвыканкама;
арганізаваць функцыянаванне аб’яднанняў дадатковай адукацыі экалагічнай накіраванасці для навучэнцаў і дашкольнікаў;
забяспечыць максімальнае выкарыстанне мэтавых накіраванняў выпускнікамі;
выкарыстоўваць інтэрактыўныя метады ўзаемадзеяння з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі)
Реализуемые программы
Реализация образовательных программ специального образования:
- программа I класса специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с тяжёлыми нарушениями речи
- программа V класса специальной школы (специальной школы-интерната) для учащихся с трудностями в обучении
- программа IХ класса первого отделения специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с нарушением слуха